• put your amazing slogan here!

    Translate

    help my kyk vir werksgeleenthede


    hierdie vraestel Ek het gemik vir enigiemand met hoop niemand reageer op hierdie teks. Ek was 'n man met 'n agtergrond van 34 jaar van onderwys diploma 3. Ek is op soek vir 'n tweede werk. feitlik sedert 2003 tot nou toe 2012 Ek het nog nooit 'n behoorlike werk. daarom het Ek is baie opgewonde oor die ontvangs van enige vorm van indiensneming inligting is belangrik halal. Ek is nie die tipe van prestige, ek is nie een veel om te praat, en ek is baie tevrede met die werk wat nie gekoppel is aan tyd.
    Ek het gevoel die probleme van die vind van inkomste. Ek besit waarskynlik minder sosiaal of Ek het nie die hoofstad. Ek het nie eens met 'n salaris gewerk het in 2004, is onseker, maar na al hierdie tyd het ek nooit geld ontvang, Karen geneem deur my kop, so drie vriende slagoffers van bedrog, insluitend my geword.
    In 2005 was ek desperaat en werk oral oorsprong te werk, maar kan nie waardig salaris, tot nou
    en die ergste ding was ek werkloos is, bly nie by my in-wette, terwyl my vrou was onderwysers. skande, elke oggend het ek het om iewers te gaan, ek kyk nie belangrik verordeninge. soms my eie tot die moskee, kniel smeek en huil. Ek dwing myself dikwels massage dienste aan te bied vir mense wat siek sedng, in ruil vrywillig. almal weet dat my diploma is 'n diploma 3, ek was ook verleë, maar wat kon ek doen.
    Dag na dag het, het ek ook gevind dat 'n definitiewe poging. ahirnya Ek weet die internet, en ek skryf op die internet in die hoop niemand reageer op my klagte.
    Ek is gereed om 'n tuis besigheid wat ek van hier af kan doen om te aanvaar. Ek het geld nodig vir my vrou se kind
    Ek het 'n vriend wat 'n klapper dop stuur na Korea, is daar reeds die stuur van bamboes in klein stukkies gesny is oor die grootte van 'n spies na Korea, en 'n paar gedroogde akkedis na Taiwan gestuur. al die resultate is redelik goed vir die ander kant.Ek het regtig gemis die besigheid kan wees soos, daar is geen kans vir my ..... inligting is daar vir my ...... moontlik dat die werk kan geneem word ..... dit is alles 'n droom. hopelik op die internet is daar vriende wat dieselfde soort wil ekEk hoop dat niemand reageer op hierdie boodskap. Ek sê baie dankie as iemand wil hê om inligting, goed ingeligte inligting te deel via die web of SMS direk aan my. en dit is my no 6285227866334. of e-pos my amin.mahfudi @ yahoo.comdankie

    0 comments:

     

    Blogger news

    About

    Blogroll